Hejhej!

Tjatja bloggen, jag vaknade vid klockan 12 och sen så var blogg.se as segt.. jag vet inte vad de e för fel? aja.. men nu bloggar jag iaf! :D jag håller på att sminka mig nu, sen ska jag ta bilder till "dagens outfit" jag lägger även upp dagens blogg efter de, B.R.B ska bara sminka klart mig! :D 14.31 Tillbaka! :P 14.43 så smart man är så spiller man cola, eller asså det bara sprutade, ni vet colsyran?! jag måste byta kläder, okej jag tar en bild på outfiten sen ist.. :D asså är det någon som tänkt på att det snöar ute, asso omg!! hahahahahahahaahhahah aa, jag trodde de var vår? haha, men aa inatt ska jag kanske sova hos simone, då ska jag fixa en header, puss! :*



Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan lust för ett länkbyte? Säg bara till när du länkat mig så gör jag detsamma! :)



Annars vad ska du hitta på idag? :)

2012-04-06 @ 17:07:29
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: johanna

har du instagram? :)

isf kan du kolla på mitt senaste inlägg?

skulle betyda skit mycket.

2012-04-06 @ 20:18:21
URL: http://johies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt awesome namn?
Kommenterar jag igen?

Mail? Ser bara jag, mohaahahahha!

Din awesome blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0