GO'NATT BABES!! XD

Hej på er sötnosaar!! :D
ursäkta om detta inlägg blir sent men asså jag var ute på en långpromenad med simone, deet var faktiskt jättesköönt! :D
aa, sen direkt när jag kom in tog jag mig ett bad och tog på mig sockor och min one piece, (STAV?!) aa och justnu sitter jag vramför datan i min säng och ska strax typ kolla på någon film som jag kan somna till! :D aa, om ni undrar varför jag går och lägger mig tidigt så är det för att jag måste verkligen vända om mitt dygn, jag kan inte gå och lägga mig klockan typ 3 och kliva upp klockan 12, nej det fungerar inte så jag måste göra som tänkt, men aa pussochgodnatt på er mina älsklingar!!! :**
Jag kan inte fara över någon bild för det är fortfarande problem med  min kabel.. :(


Kommentarer
Postat av: mickis

söt blogg!

2012-04-09 @ 13:51:49
URL: http://mwoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt awesome namn?
Kommenterar jag igen?

Mail? Ser bara jag, mohaahahahha!

Din awesome blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0