Flatasten!

Hej på er mina älsklingar!! :D
aa, vi var på flatasten idag, aa det ligger borta vid järdesbruk (stav?) aa, dom har typ ristat in en dödskalle, ni ska få se sen, de e as coolt, där tog vi även en "dagens outfit" bild, om ni undrar varför detta inlägg kommer så sent så äre för att jag håller på att fixa med "dagens awesome" som jag inte hann lägga ut idag utan jag får lägga upp den imorgon! :D aa, men annars har jag inte gjort så mycket annat.. jag har bestämt mig för att nu ska jag sluta bita på naglarna.. asså jag täänkte ge er lite tips, som jag kommer att använda!! :D asså det är tips som t.ex för att inte ha torra nagelband osv osv.. aa men imorgon klockan 5 ska jag och mamma och syster över till min brors flickvän och äta lite mat, ska bli jättekul faktiskt, tänkte ta med min kamera så jag kan fota vad vi åt! :P aa, nej nu blev de jätteemycket text aa skit samma. jag håller iaf på med headern också, justee jo, jag älskar verkligen er det går suuuuper bra med min blogg, synd att inte alla vill kommentera bara.. aa jag vill inte säga hur många jag har haft idag men mellan 80-150 har jag haft idag! :P puss! :*
Dagens outfit och facelook! :P


Jag sa ju att den var cool! :P


Kommentarer
Postat av: Ebba

svar: Tack så hemskt mycket!! :D

2012-04-06 @ 21:42:07
URL: http://ohomebba.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin outfit! :) vilken cool pinne/stock som de var en dödskalle på! :P kolla gärna min blogg och anmäl dig till veckans blogg! :P

2012-04-06 @ 23:13:04
URL: http://annaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt awesome namn?
Kommenterar jag igen?

Mail? Ser bara jag, mohaahahahha!

Din awesome blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0